Social marketingSEO FIRMA

tvorba webu program

Publikováno 08.12.2012 v 14:58 v kategorii Novinky, přečteno: 214x

Udělat opravdu užitečnou internetovou stránku, ale nebude vůbec snadné. Užitečné webové stránky by měl splňovat alespoň pár elementárních podmínek. Počínaje logickým umístění ovládacích elementů, přes vhodné texty, vkusnou grafiku, správnou strukturu atd. Myslet si, že požádáte kolegu nebo jeho syna na studiích aby Vám v jednoduchém html kódu splácal web, určitě už nikdo nemůže. Oslovte raději profesionální tvůrce webových stránek, ti určitě sledují nejnovější trendy a přání svých zákazníků. Pokud Vám není po chuti oslovit pro tvorbu webových stránek firmu, která se o vše postará, můžete se s klidem oslovit konkrétní specialisty jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a neustále jsou) Podmínkou seo, nebo raději, faktory působící na evaluaci www stránek a především i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text nejdříve. Ale v dnešní době už se stalo zřejmé, že účinek anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - ověřený pravdivý údaj. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Máme možnost vidět, že google klade v první řadě největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je náročné, lidé (patrně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Video Co-Occurrence